Friday, June 1, 2007

NM kort / Cards for NM






Her kommer mine NM kort som bærer preg av hastverk. Følte at jeg måtte levere og hadde alt for dårlig tid på meg. Jeg er designer for en butikk og følte nok at jeg ble litt pålagt å levere noe. Jeg gikk ikke videre så her kommer de************************************************************ Here are my cards from NM I am not pleased with them :-( I feelt that I did not have time to make them better. I am a designer for one of the local hobby shops and feelt that I really needed to yake part in NM for the shops sake. Luckely I did´nt get to the semi finals so here they are for you to see.

2 comments:

Beata Ewa said...

Det var flotte kort, Louise! Synd at du gikk ikke videre med du var i alle fall med og det er det som teller! Og denne følelsen av å være forpliktet til å levere - ja, den kjenner jeg igjen.

Ha en fortsatt god helg!

Marit said...

Jeg synes kortene dine var rålekre. Spesielt det med hendene på :)