Monday, August 20, 2007

Ferien er over for denne gang




















































Så startet skolen igjen idag og nok en deilig sommerferie var over:-(
For oss var det en spesiell dag for minste jenta vår hadde første skoledag og elste jenta hadde første dag på ungdomsskolen, jeg ønsker dem lykke til begge to og som den stolte mor jeg er kjenner jeg på at det er litt vedmodig at det er blitt så store så fort.
Ellers så hadde vi en kjempe kjekk ferie på Sardinia, et nydelig sted som anbefales på det aller varmeste! Og en fin uke hos familie i London så jeg føler at batteriene er ladet og vi er klar for et nytt skoleår. Jeg har til og med fått laget noen kort den siste uka:-) Må prøve å få fylt opp salgskassen igjen før høstens nyheter strømmer inn men masse MÅ HA MED EN GANG ting.

4 comments:

Åshild said...

Hei Louise! Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Det er godt å like og være stolt av seg selv :) Og du er ei flott dame, og du lager nydelige kort, så der har du minst TO gode grunner til å være stolt!

God klem!

Unknown said...

Å så mange kort som var komt til her! Kjempeflotte var dei alle sammen!!

HegeT said...

Så masse lekre kort du har laget.....superfine....!!!

Takk for koselig hilsen i bloggen min.

Klem fra HegeT

Beata Ewa said...

Du har jammen vaært produktiv i ferien - masse flotte kort har du laget!!
Jeg kjenner til den markelige følelsen når ungene avslutter en skole og begynner på den neste. Minstejenta mi har begynt i 1.klasse i år. Tårene bare rant - jeg kunne ikke noe for det :-). Ja, de blir større og større. Det er bra - men litt trist også :-)