Friday, April 4, 2008

Jeg har fått en award


Tusen takk, Ruth, denne ble jeg glad for. Nå skal jeg finne 5 andre som inspirerer meg å gi den videre. Jeg er redd at mange sikkert har fått denne allerede, men jeg har har lyst å gi den videre til:


Beata


Gunn Marit


Solveig


Aud

Ruth



  • Thank you so much ladies *hugs*. Let med tell you my friends that sometimes the great things you do is what keeps me inspired *hugs again*.


  • Awarded parties must nominate five people who have not received the award. The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

2 comments:

Beata Ewa said...

Tusen takk for awarden, Louise - det var kjempekoselig!!!

Så mange flotte kort har kommet i bloggen din i det siste - takk og pris at dataproblemer er borte for godt (vi får håpe!)

Supert at du kommer til å oppdatere bloggen din oftere, jeg ser fram til det!! (du mener det også, håper jeg, for jeg ser at innlegget ditt var postet den 1. APRIL :-) :-) - bare tuller!!!)

Vi snakkes vel på Ganddal?

Klem, Beata

Gunn Marit said...

Hei Louise, tusen takk for Award, det var koselig!! Kjekt å se at du har blåst liv i bloggen din igjen. Skal følge med på alle de herlige kortene dine framover...