Thursday, May 8, 2008

Nydelig sommervær


Her hvor jeg bor har vi et skikkelig flott være for tiden og da blir det lite nytt på kortfronten. Idag har jeg kost meg på terassen hele dagen. Krukkene med sommerblomster er plantet og hagemøblene har fått olje på :-) Kjøpte meg ny stol på søndag så den har blitt innviet :-D

Her kommer detet kort som ble til i en fart på tirsdag, svogeren min fyller år så da må han jo få kort. Stempelet har jeg hatt lyst på kjempe lenge og kjøpte det endelig i mars men tid til å teste det ble det først nå ;-) Tror nok at det blir en favoritt.

3 comments:

hjemme bra said...

Kjempeflott kort!
Likte det stempelet kjempegodt. Hvem selger det?

Nyt våren.

Anita Hagen said...

Åååå så stilig. Likte godt den runde metallpynten med poststemplet inni. Nydelig Louise.

Klem Anita

Nina said...

Så flott blogg du har. Her var det mye fint. Nydelig dette kortet her.
Nina:)