Friday, February 26, 2010

Ett stempel 3 teknikker


Jeg har laget 3 forskjellige kort for Familieskatter...eller forskjellige er de vel strengt tatt ikke men jeg har prøvd å få vist litt forskjellige produkter / teknikker.
På det første har jeg laget bakgrunn med Big and Juicy pute og embosset motivet oppå.
På dette har jeg laget bakgrunn med alkoholblekk og deretter laget et mosatikk kort. Også her er motivet embosset.
Blomstene er sprayet med glimmermist.
På det siste har jeg laget "gnikk og sprut" bakgrunn og stemplet kantstemeplet fra Stempelglede.
Motivet er embosset og deretter har jeg gnikket på Distress med svamp i forskjellige farger.
Glitterlim i Aqua rundt kantene.

Takk for at du titter innom og ha en fortsatt fin dag! 

1 comment:

Grete said...

Tre like men veldig ulike tross alt. Kjempefine var de alle tre!!