Friday, June 24, 2011

Bryllupsgave

  
For noen uker siden så var vi i Nederland i bryllup. Det var en flott opplevelse og vi storkoste oss hele helgen. Jeg vet ikke om det er vanlig der men brudeparet ønsket seg penger så da fikk jeg lyst til å gjøre litt mer ut av det enn bare å legge dem inni et kort.
Jeg har prøvd meg på ei bokeske, kjempe kjekk å lage så det er mulig det blir fler av disse. Siden jeg ikke kjenner brudeparet så godt ville jeg lage noe litt enkelt og ikke pynte for mye.. 
Pengene knyttet jeg fast inni eske før den ble gitt bort :-) 

***
Papirer fra Pion Design
Blonde fra Prima
Bånd og perler fra Kort og Godt
Stempler fra Stempelglede 
***
Beklager litt dårlige bilder men kom selvsagt på å ta bilder i siste liten...

Det som er ekstra hyggelig er at brudeparet satte veldig pris på den hjemmelagde esken min...
og da blir jeg selvsagt veldig glad!!


***
Ønsker alle en fin dag og takker for besøket
Klem Louise

No comments: