Thursday, June 23, 2011

St.Hans


Ønsker dere alle en fin St. Hans feiring ikveld...vi skal avgårde til Bergsagel på hytte besøk og gleder oss til det selv om værtet kunne ha vært bedre....Tror jeg har hørt at det skulle bli bedre ut på ettermidagen og satser veldig på det :-)
***
Siden det er første året i ny hage så er det litt spennende hva som dukker opp, noe er kjekt og noe blir fjernet ;-) Har en del planer for hagen men har bestemt meg for å bo i den en stund og finne ut av hva som er her, solforhold ol før jeg setter dem ut i liv...

 
Tok litt bilder av hagen og krukkene mine igår, det begynner å bli bra nå.


Til og med noen nye stoler har jeg fått på plass,en så kalt Loveseat...hørtes jo romantisk ut!! Nå må vi bare vente på sol og varme slik at vi kan teste den.



Takk for at du titter innom hos meg og ha en flott dag!

Klem Louise

No comments: