Saturday, October 15, 2011

Sketchy colours utfordring....


Jeg har somlet meg til å være med på ukas utfordring hos Sketchy Colors, syntes det er kjekt med sånne utfordringer men som oftes går tiden alt for fort og jeg rekker det ikke...
Men denne gangen rakk jeg det akkurat ;-)

Begge stemplene jeg har brukt er fra den nye kolleksjonen til Kort og Godt.
Papir fra Poppy Design, her har jeg valgt ark fra blokka som måler 14,5x14,5. Helt genial til raske kort!!

Takk for at du titter innom hos meg, ha en fin lørdagskveld :-)

Klem Louise

3 comments:

annes paperfun said...

Nydelig kort!
Herlige farger og å flott gjennomført!
Takk for at du deltar hos SC denne gangen.
God helg :o)
Klem Anne

Marianne said...

wow. Dette ble lekkert. Dessuten så høres det ut som om jeg må innom kort og godt en tur snart :)

Home sweet home said...

Nydelig kort,herlige farger og motivet er veldig flott.:)